Fantasy1337 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg skulle ha oversatt en widget i ett gamepress tema for wordpress, men jeg vet ikke hvilke filer jeg skal redigere. Siden er http://dataportalen.net/anmeldelse Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Enten under plugins editor, el må du inn å redigere filene ved hjelp av FTP. Om du ikke får det til, kan du eventuelt leie inn noen som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Fantasy1337 Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Enten under plugins editor, el må du inn å redigere filene ved hjelp av FTP. Om du ikke får det til, kan du eventuelt leie inn noen som kan hjelpe deg. Den ligger ikke der, widgeten er en del av temaet.. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Den ligger ikke der, widgeten er en del av temaet.. Beklager sent svar, har vært borte en stund. Da må du få noen til å gjøre jobben for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå