*F* Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hei. Finnes det en enkel og grei app for android til å blokkere f.eks enkelte tlf nr? f.eks telefonselgere fra enkelte selskap. Samsung Galaxy s (nr 1) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Skal være en app som heter Anti telefon Terror på appstoren. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Truecaller (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.truecaller&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS50cnVlY2FsbGVyIl0.) Lenke til kommentar
osmano Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg har HTC One X med Android 4.0.4. Hvis du lagrer nummeret i telefonbok kan du velge å blokkere nr. Da trengher du ingen app. :-) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg har HTC One X med Android 4.0.4. Hvis du lagrer nummeret i telefonbok kan du velge å blokkere nr. Da trengher du ingen app. :-) Jeg har Galaxy Note. Kan bekrefte det her også. Bare hold på kontakten. Så kan du legge den til "avvisningslisten". Lenke til kommentar
janne87 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 det enkleste man kan gjore er og velge hva nummere man onsker skal ringe inn,utenom identifiserbare sms. og blokere ukjente nummere. har fungert greit. de som vil komme i kontakt med med meg kommer i kontakt. fa selgere som sender sms Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 det enkleste man kan gjore er og velge hva nummere man onsker skal ringe inn,utenom identifiserbare sms. og blokere ukjente nummere. har fungert greit. de som vil komme i kontakt med med meg kommer i kontakt. fa selgere som sender sms Stemmer det Men Er mange som ringer med ifbm jobb som jeg gjerne ikke har nr til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå