_Pioneer_ Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Fikk noen små marsipan kaker fra bakeren, de har stått i kjøleskapet siden Fredag. Er det fortsatt spiselig da tror dere? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hvis det er krem i den og den ikke lukter eller smaker ille, er det bare å trykke i seg (tenker jeg) - hvis det ikke er bra for kroppen, vil den si ifra (god tur på dass en halvtime etterpå) Finnes det noe scientific svar på dette? Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg har opptil flere ganger spist marsipankake som har stått i kjøleskapet i over en uke. Aldri opplevd noe fælt av det. Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Står se egen etikett for dato men den er ingen steder på boksen, de har heller ikke vært åpnet siden det ble levert. Jeg får prøve et stykke Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hvordan smakte det? Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Like god enda, ingen problem Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Det var da bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå