Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten i litt over ett år. vi har akkurat sluttet på videregående og flyttet frahverandre. Jeg ser henne kanskje en eller to ganger i måneden. Vi bodde nesten ved hverandre før så snakken og leken var i gang. I tillegg fikk jeg ofte meldinger når vi ikke var sammen.

Men nå som vi har flyttet pga hvert vårt skole sted, så har meldingene dabbet av og om jeg selv ikke sender melding så hører jeg ikke noe fra henne. Hun er også mer irritert og mindre positivt innstilt ovenfor meg. Hva bør jeg gjøre?? Distanse forhold er noe jeg ikke har vært borte i, men det er ikke så positivt med all den negativiteten jeg står ovenfor. Det som kanskje sårer meg mest er jo frekke svar eller ikke svar i det hele tatt på meldingene jeg skriver. Dette gjør det også vanskelig for meg å snakke med henne pga negativiteten.

Noen som har noen tips for dette med distanse forhold ??

På forhånd takk

Endret av Fantin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig variabelt hvordan det funker over tid. For noen går det greit og man klarer å bygge noe bra igjen når man er sammen igjen, men for andre er intimitetsbehovet så stort at det blir drepen på forholdet.

Du får teste ut diverse hvis du vil at forholdet skal vare. Telefonsex er kanskje et tips ?

Lenke til kommentar

Ja, har prøvd på det men får som regel bare svaret " Hvor kommer det fra" eller " orker ikke". Orker ikke går også igjen da når det er snakk om skype, tlf samtaler osv.

Hun sier at hun elsker meg og det der, men det er den negative holdningen og lite lyst til å snakke (til meg vel og merke, hun har jo venner osv som samtalene går hele tiden). Kommentaren til det er jo at hun ikke har noe å snakke med meg om. Dette har jo da kommet etter vi flyttet fra hverandre.

Lenke til kommentar
Jeg har vært sammen med kjæresten i litt over ett år. vi har akkurat sluttet på videregående og flyttet frahverandre. Jeg ser henne kanskje en eller to ganger i måneden. Vi bodde nesten ved hverandre før så snakken og leken var i gang. I tillegg fikk jeg ofte meldinger når vi ikke var sammen. Men nå som vi har flyttet pga hvert vårt skole sted, så har meldingene dabbet av og om jeg selv ikke sender melding så hører jeg ikke noe fra henne. Hun er også mer irritert og mindre positivt innstilt ovenfor meg. Hva bør jeg gjøre?? Distanse forhold er noe jeg ikke har vært borte i, men det er ikke så positivt med all den negativiteten jeg står ovenfor. Det som kanskje sårer meg mest er jo frekke svar eller ikke svar i det hele tatt på meldingene jeg skriver. Dette gjør det også vanskelig for meg å snakke med henne pga negativiteten. Noen som har noen tips for dette med distanse forhold ?? På forhånd takk

Unngå det - mitt tips. Hvis det er ment at dere skal finne tilbake til hverandre så gjør dere det, i mellomtiden kan du ha det litt gøy. Ingen trenger negativitet i livet sitt. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg tatt opp negativiteten ASAP og hvis hun ikke valgte å forbedre den dumpet henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Unngå det - mitt tips. Hvis det er ment at dere skal finne tilbake til hverandre så gjør dere det, i mellomtiden kan du ha det litt gøy. Ingen trenger negativitet i livet sitt. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg tatt opp negativiteten ASAP og hvis hun ikke valgte å forbedre den dumpet henne.

Negativiteten kan jo komme som et resultat av utilfredstilte behov. Det er ikke så enkelt for alle å bare slå av behovene sine når man er vant til å få dem dekket. Statistikken for langdistanseforhold er veldig variabel, og for dem som har sterke behov for intimitet og nærhet er det vel det som ødelegger for de fleste. Selve det å oppleve det er viktigere enn den personen som ga det før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...