miniPax Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1715102 Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hei! Bringer VR litt lenger..:wink: Så spørs det om norske politikere lager ein lov i mot det.. Hadde vært kjekt om det hadde blitt ein realitet.. :wink: Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 skulle gjerne hatt den maskinen, men jeg ville da heller ha spilt Unreal eller noe slikt. Det blir vel litt vanskelig å ta en dogde :wink: Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hehe, Skal vi prøve en rocket jump ? :wink: Stafe, blir det rikti vanskelig kan man alltid prøve en matrix dodge eller hva med å gå bort til monseten og bruke karatesprak eller et kveletak ? Går det med Quake så kan man jo bruke de litt mer realistiske spillene som f.eks. counterstrike ? Ja, og multiplayer... Hmm... vel, da kan jeg kanskje bare gå ut å leke med paintgun istedet :razz: Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jääääääääääääklar!!!!!!! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jääääääääääääklar!!!!!!! Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 DEt hadde vært fetest å spilt Ghost recon MP i det opplegget der sammen med kameratene.. :smile: Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 ...hehe, jeg liker det med tanke på dogding, rocket jump, med fare for å sprenge seg selv. i spillet ville man vel hoppe 3m opp i luften, mens i virkeligheten så hopper man 50cm *lol* Jeg lurer på hvordan man hopper opp på bygninger? Støtter spillet at man hopper over to byggninger der hvor det er 5m mellom rom? Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå