Gå til innhold

Fortjener Trond Ali Linstad Kongens fortjenestemedalje?

Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

74 stemmer

1. 1. Burde Linstad få fortjenestemedaljen?

• Ja
      20
    • Nei
      47
    • Vet ikke
      7

Anbefalte innlegg

Det har i det siste blitt gjort en del oppslag i avisen rundt den radikale muslimen Trond Ali Linstad i forbindelse med utdelingen av kongens fortjenestemedalje, for hans innsats for de sosiale forholdene på indre Oslo øst.

En person som hele livet har vært aktiv i kampen mot demokrati og frihet, først som militant kommunist, senere som ekstremistisk islamist, fortjener i beste fall ikke mer end et længere opphold på psykiatrisk avdeling.

Jeg kan godt akseptere at han velger å leve i sin egen lille verden og har hodet sitt full av hat mot det samfunn som har gitt ham friheten til å hate oss andre, men at det i det hele tatt har vært på tale at han skulle bli belønnet for livslang landsskadelig virksomhet er så grotesk det knapt er til å fatte.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til at du også glemte paragraf 7?

Det er åpenbart at paragraf 7 gir en blanco fullmakt til å angre en utnevnelse. Men så lenge den ikke er spesifikk på hva som er uverdig, er det grunn til å anta at det er oppstyret som har gjort det spesielt uverdig denne gangen.

Jeg personlig har fått fornyet respekt for denne utmerkelsen nå. Kan vi kanskje håpe på at at folk som promoterer hat og fordommer ikke blir assosiert med det norske hoff i fremtiden?

Ja, vi kan håpe. Men det står mange indremisjons-fantaster på tur, så jeg tror ikke jeg skal satse mye penger på det.

Geir :)

Lenke til kommentar

Det er åpenbart at paragraf 7 gir en blanco fullmakt til å angre en utnevnelse. Men så lenge den ikke er spesifikk på hva som er uverdig, er det grunn til å anta at det er oppstyret som har gjort det spesielt uverdig denne gangen.

Ja, vi kan håpe. Men det står mange indremisjons-fantaster på tur, så jeg tror ikke jeg skal satse mye penger på det.

Nå har jo slottet gått ut og sagt at deres "bakgrunnssjekk" på personen ikke var god nok i utgangspunktet, så den saken burde være grei. Men om andre liknende gærninger i fremtiden skulle få den tildelt er det grunn til å bli mistenksom.
Lenke til kommentar

Du bagatelliserer saken, Lami. Du prøver å redusere det hele til at "han liker ikke jøder" og lar det stå som den eneste grunnen. Men i realiteten er det MYE MER som er problemet enn bare det å unnlate å like jøder.

Linstad liker jøder, eller i allefall noen av dem:

"Blant jøder som ikke er sionister fins noen av de beste jeg kjenner. Det gjelder en del intellektuelle. Men særlig noen religiøse jøder, gudsfryktige og fromme."

Han er vel akuratt like mye/like lite "selektiv" som enkelte andre er som feks. ytrer seg om hvilke muslimer de liker, og denslags utsagn er det mange som omgir seg med i debatt-universet.

Men nå påstår du at det er MYE MER, hva da?

Mens du tenker på saken kan vi jo dvele ved Nobels Fredpris til Moder Teresa, den gamle ærverdige dama som var høyt elsket av millioner av mennesker. Ville hun passert det menings-moraske nåløyet enkelte legger opp til? Hun var i mot kvinnerettigheter/selvbestemt abort og kallte det "the greatest destroyer of peace", hun var imot prevesjonsmiddler, tiltross for Indias tilstand av mer eller mindre overbefolkning, og hun hadde sitt katolske syn på homofili.

Hun ble til overmål senere dratt ned i søla og slaktet av av den velkjente ateisten Christopher Hitchens, i hans film "Hell's Angel: Mother Teresa of Calcutta"

Man "burde" kanskje tilbakekallt nobelprisen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

En person som hele livet har vært aktiv i kampen mot demokrati og frihet, først som militant kommunist, senere som ekstremistisk islamist, fortjener i beste fall ikke mer end et længere opphold på psykiatrisk avdeling.

Hva i all verden har du imot psykatriske pasienter, stakkars mennesker...?

Jeg kan godt akseptere at han velger å leve i sin egen lille verden og har hodet sitt full av hat mot det samfunn som har gitt ham friheten til å hate oss andre, ...

Så lenge han tar pillene sine, antar jeg, og ikke går rundt og narrer sine medarbeidere til å tro at han og de faktisk gjør en fortjenestefull jobb når han ikke skriver blogginlegg om Israel og jødene.

... men at det i det hele tatt har vært på tale at han skulle bli belønnet for livslang landsskadelig virksomhet er så grotesk det knapt er til å fatte.

Men nå var det altså ikke det han skulle belønnes for. Ikke for hans ml-fortid, ikke for hans islamisme, men for hans årelange og relativt uegennyttige innsats for innvandrerkvinner og -barn gjennom Urtehagen.

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag er det forbudt å kritisere jøder.

Jødene kan lyve,bedra,stjele,drepe,myrde og gjøre hva de vil med hvem de vil og det er helt som det skal være i følge pkerne.

Men hvis noen påpeker hva jødene faktisk driver med, eller kritiserer dem på noen måte. så blir de som påpeker dette og kritiserer jødene for det mobbet og angrepet på alle mulige måter, og folk har også blitt drept bare fordi de kritiserer jødene og det de gjør.

Hvorfor er det slik ?

Nr det er sagt så vil jeg si at selv om jeg heller ikke liker muslimer, så mener jeg at Trond Ali Linstad burde få medaljen sin.

Harald påstås å være konge i dette landet, og som konge så burde han ha vett, moral og integritet til å holde det han lover.

Noe som selvfølgelig alle burde gjøre, og spesielt en som kaller seg selv for konge, han burde ikke la seg presse av venstrevridde pk-idioter til å bryte sitt løfte.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kongen i dette landet heter politisk korrekthet og han er utvilsomt en tyrann.

Det er vel å ta for drøy i. Han er derimot satt i gedigen forlegenhet av udugelige rådgivere. For noen hundre-år siden vllle slike embetsmennene fått kuttet av hodet på byens torg.

Lenke til kommentar

Det er vel å ta for drøy i. Han er derimot satt i gedigen forlegenhet av udugelige rådgivere. For noen hundre-år siden vllle slike embetsmennene fått kuttet av hodet på byens torg.

Ingen trenger rådgivere for å forstå såpass at når man har gitt et løfte så skal man også holde det.

Å skyve fra seg ansvaret ved å skylde på dårlige rådgivere er for enkelt, og kan ganske enkelt ikke aksepteres.

Hvis Harald ikke forstår at et løfte skal holdes, så er han heller ikke skikket til å være konge.

Så han er satt i forlegenhet ja, men han har skylden for det selv.

Lenke til kommentar

Hvis Harald ikke forstår at et løfte skal holdes, så er han heller ikke skikket til å være konge.

Jeg er forsåvidt enig i at løfter skal holdes, men han havnet tilslutt i en umulig situasjon.

Dvs. ingen maktet tydeligvis å stå opp imot det sionistiske maktapparatet når det mobiliserte massen av lakeier. (både her i landet og utenlands)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...