iVengeance Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Har seg sånn at jeg var i tyrkia å knuste et øl glass med vilje. Dette skjedde på kvelden så gikk å la meg men måtte sy dagen etterpå i tyrkia. Når jeg kom til norge så sa jeg at jeg snublet med et glass å at jeg sydde umiddelbart. Nå ser hånden helt forferdelig ut men skal på kontroll på ringerike sykehus torsdag. Burde jeg si sannheten til legen? Er redd for å fortelle det siden jeg sa til forsikring selskapet det jeg sa til legen Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hvorfor ikke bare si sannheten fra begynnelsen av.. svindel/utnytting er ikke noe særlig. Lenke til kommentar
iVengeance Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Hvorfor ikke bare si sannheten fra begynnelsen av.. svindel/utnytting er ikke noe særlig. er da vel ikke helt svindel? spiller vel forsåvidt ikke så stor rolle hvordan jeg knuste glasset om jeg snubla eller ikke liksom Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Om du bare sier at du "knuste et glass" vil de fleste automatisk gå ut fra at det var et uhell. Samtidig så er det jo sannheten. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Når skjedde skaden? Den hånda ser ikke bra ut, jeg ville kontaktet lege med en gang. I verste fall kan du få koldbrann i såret, noe som fører til at vevet dør. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå