moesen Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Heisann! Hvordan kan jeg lage en setupfil? En installfil, jeg har laga f.eks ett irc-script, så hvordan kan jeg liksom instalere det? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 www.clickteam.comTakk, bra program bortsett fra èn ting; på slutten så kommer det opp at Takk for at du bruker Install Creator som install program... Går det an og få dette bort på noe vis? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Nei, desverre. Hva med Pro versjonen? Eller hvis du har en serial-kode? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 okay liker ikke helt hvordan denne diskusjonen utarter seg...skal ikke stenge tråden, men blir det postet noe form for oppfordring til warez/piratvare her så blir det ferie på samtlige. Ha en fortsatt god dag. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Nei, desverre. Eller hvis du har en serial-kode?Du mener vel har kjøpt en serial-kode :wink: ? Diskusjon om warez er ikke lov *hin hint* Lenke til kommentar
moesen Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Skulle bare sjekke om det hjalp og kjøpe programet da, ville bare forsikre meg. Lite vits hvis jeg kjøper det og det ikke hjelper :-? Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det er da bare å lese på hjemme siden og se hvilke features pro-utgaven gir deg. Høres sansynlig ut at den fjerner en sånn dialog. Hvis ikke så mener jeg at det er noe som heter inno setup eller noe. Mener det var freeware, men kan ta feil :oops: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Prøv: http://nsis.sourceforge.net/site/index.php Dette er gratis og bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå