Gå til innhold

Øve på teorien

Geirauseberg

Anbefalte innlegg

Jeg har øvd en del til teoriprøven på nettet, og lurte på hvilke erfaringer andre har med de forskjellige nettsidene hvor man kan øve.

Har selv gjort meg et par litt overraskende erfaringer. Har prøvd meg litt på teoritentamen.no. Der fant jeg et feil i et par spørsmål (tror jeg da), og sendte epost til de for å sjekke. De gadd ikke en gang å svare. Er dette normalt for disse sidene? Har folk her testet andre sider?

Den eneste andre jeg har testet selv er prove.no, og der fikk jeg et fornuftig svar med en gang.

Kan legge til at jeg til slutt konkluderte med at begge sidene hadde rett i oppgavene sine, og at det var jeg som rotet, men jeg setter jo pris på å få en forklaring i det minste... Er det jeg som er storforlangende her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg jobber med support på Teoritentamen.no.

Når sendte du mail til oss? Vi svarer på mail fra kl 09-21 hver eneste dag. Responstiden er nesten alltid under en time. Dersom du mener du fant en feil, ser vi selvfølgelig på dette med det samme.

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Mvh

Teoritentamen.no

- Optimal øving til teoriprøven

Jeg har øvd en del til teoriprøven på nettet, og lurte på hvilke erfaringer andre har med de forskjellige nettsidene hvor man kan øve.

Har selv gjort meg et par litt overraskende erfaringer. Har prøvd meg litt på teoritentamen.no. Der fant jeg et feil i et par spørsmål (tror jeg da), og sendte epost til de for å sjekke. De gadd ikke en gang å svare. Er dette normalt for disse sidene? Har folk her testet andre sider?

Den eneste andre jeg har testet selv er prove.no, og der fikk jeg et fornuftig svar med en gang.

Kan legge til at jeg til slutt konkluderte med at begge sidene hadde rett i oppgavene sine, og at det var jeg som rotet, men jeg setter jo pris på å få en forklaring i det minste... Er det jeg som er storforlangende her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...