Cuneax Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Mener det lokale politiet vil drepe ham. Antivirus-konge ettersøkt for drap Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg er litt usikker på om jeg setter lit til en person av hans type. Klarer ikke å bestemme meg for om han er høyst oppegående eller veldig... forvirret. 2 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Sikkert bare infisert 7 Lenke til kommentar
thasnes Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Han må ha glemt å laste ned nyeste oppdatering.. 1 Lenke til kommentar
maedox Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Etter hva jeg har forstått har han eksperimentert med forskjellige typer meth-lignende dop, og har således pådratt seg visse psykologiske problemer. Meth er kjent for å gjøre folk helt skrudd og forfølgelsesvanvidd er visst vanlig. At han har drept en fyr og stikker fra politiet er vel ikke helt usannsynlig. "Don't do druugs, mkaayy" 2 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Etter hva jeg har forstått har han eksperimentert med forskjellige typer meth-lignende dop, og har således pådratt seg visse psykologiske problemer. Meth er kjent for å gjøre folk helt skrudd og forfølgelsesvanvidd er visst vanlig. At han har drept en fyr og stikker fra politiet er vel ikke helt usannsynlig."Don't do druugs, mkaayy" Drugs are bad.. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 McAfee så det beliziske politiet komme søndag kveld, og gjemte seg for dem ved å grave seg ned i sanden med en pappeske over hodet, slik at han kunne puste. Haaahahah, genialt. 3 Lenke til kommentar
paiduden Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 McAfee så det beliziske politiet komme søndag kveld, og gjemte seg for dem ved å grave seg ned i sanden med en pappeske over hodet, slik at han kunne puste.Haaahahah, genialt. jepp lurt men fyren virker ganske skrudd i hode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå