siggexx Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hei, Søstera mi er fotograf og holder mye på i lightroom & photoshop og vil ha en maskin til ca 5tusen. Er det noen som kan hjelpe og/eller har noen annbefalninger? Krav er - Den blir ikke så veldig varm - Den kjører lightroom/photoshop (- kjøre MS word som den vil vell gjøre vis den kjører lightroom/photoshop) Ellers trenger den litt lagringsplass. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Vanskelig å finne en bærbar som ikke matcher disse kriteriene. Hva med skjermstørrelse? Lenke til kommentar
siggexx Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Vanskelig å finne en bærbar som ikke matcher disse kriteriene. Hva med skjermstørrelse? Større er vell bedre for lightroom/photoshop vil jeg tenke og er vell bedre for fotografer som tar store bilder at skjermen er stor Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=755767#extra 640Gb harddisk 8gb ram 17" skjerm Eneste jeg ikke er 100% sikker på er AMD prosessoren, og hvor varm denne blir i forhold til en intel prosessor. Lenke til kommentar
siggexx Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Hva med denne? http://www.komplett....ku=755767#extra 640Gb harddisk 8gb ram 17" skjerm Eneste jeg ikke er 100% sikker på er AMD prosessoren, og hvor varm denne blir i forhold til en intel prosessor. Skal snakke litt mere med søstera mi og se kanskje om jeg får flere svar her, ikke at jeg tviler på hva du annbefaler ^^ hehe (gratulere med 1000 innlegg hehe) Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Skal snakke litt mere med søstera mi og se kanskje om jeg får flere svar her, ikke at jeg tviler på hva du annbefaler ^^ hehe (gratulere med 1000 innlegg hehe) Takk for det, tok bare 10 år! Forresten så veier den pcen 2.7 kg, legg til veske og adapter så er du raskt oppi 3.5kg, det er slitsomt dersom hun skal frakte den til og fra jobb på for eksempel bussen. Lenke til kommentar
siggexx Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Er det noen som har andre annbefalninger? Er det noen som vet om amd prosessoren blir varmere enn en intel prosessor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå