Swafty Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Ser ikke noe bilde Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Haha, ikke jeg heller... er blitt slettet.... :/ Men kan være en grei lek da.... finne et bilde, kan godt være fra google så lenge man vet alderen til personen som det er bilde av. Den som gjetter riktig kommer med nytt bilde 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Haha, ikke jeg heller... er blitt slettet.... :/ Men kan være en grei lek da.... finne et bilde, kan godt være fra google så lenge man vet alderen til personen som det er bilde av. Den som gjetter riktig kommer med nytt bilde Ja, eller fra vennelista på facebook. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Med forbehold om at jeg er elendig på slikt (Spurte ei dame på 37 om leg når jeg jobbet i kassa)! Flørter! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Ja, eller fra vennelista på facebook. Her er link til leken : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1472199 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå