Ruarcs Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) . Endret 13. november 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Harry potter, superheltfilmene, transformers osv er jo stort sett en hit. Gamle klassikere som big trouble in little china, karate kid, osv er kult. Pixar filmene, robotene, istid, biler osv. Om han tåler røft språk, terkel i knipe. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Harry potter, superheltfilmene, transformers osv er jo stort sett en hit. Gamle klassikere som big trouble in little china, karate kid, osv er kult. Pixar filmene, robotene, istid, biler osv. Om han tåler røft språk, terkel i knipe. Takker! Røft språk tåler han ja, men han er ganske rå i språket fra før, så han burde helst ikke få ideer,hehe Endret 13. november 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Terkel i knipe er med norsk språk på youtube, men du finner den vel i piratbukta også. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Terkel i knipe er med norsk språk på youtube, men du finner den vel i piratbukta også. Takker, jeg har funnet det pluss en hel del til. En opplaster, riktig nok ikke dødningshode, men han hadde masse barnefilmer med norsk tale. Tar sjansen på at det ikke er noe farlig virus. Takk for hjelpen. Er det foresten lov å nevne denne forbryterbukta på forumet eller er det ikke lov? Ble skjeldt ut på et annen engelsk forum pga det,haha Endret 13. november 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Biker Mice from Mars Var veldig populært da jeg var ung så hvorfor ikke nå? Skal finnes med norsk tale. 1 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Det høres helt feil ut at han har fått det på vandelen sin av å bli tatt med 0,3 g... Flere av kompisene mine har blitt tatt i en razzia, og det er snakk om en DEL mere. De fleste fikk gå, men de værste fikk bare en bot på 5k, og ikke noe mere... høres rart ut. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ghostbusters, Olsenbanden, James Bond, Star Wars, Ringeness Herre, Turtles Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det høres helt feil ut at han har fått det på vandelen sin av å bli tatt med 0,3 g... Flere av kompisene mine har blitt tatt i en razzia, og det er snakk om en DEL mere. De fleste fikk gå, men de værste fikk bare en bot på 5k, og ikke noe mere... høres rart ut. Sykt ass. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Sykt ass. Hva er det som er sykt? forstår ikke at man kan få prikk på vandelen av å bli tatt med 0,3 g. Det tviler jeg på er sant. isåfall er han bare en forbanna stor undermåler som ikke klarer noenting Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Du postet ikke i litt feil tråd? Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Det høres helt feil ut at han har fått det på vandelen sin av å bli tatt med 0,3 g... Flere av kompisene mine har blitt tatt i en razzia, og det er snakk om en DEL mere. De fleste fikk gå, men de værste fikk bare en bot på 5k, og ikke noe mere... høres rart ut. Vist de ble bøtelagt så kan de aldri mere bli politi ++ Hva er det som er sykt? forstår ikke at man kan få prikk på vandelen av å bli tatt med 0,3 g. Det tviler jeg på er sant. isåfall er han bare en forbanna stor undermåler som ikke klarer noenting Nope, noe krever faktisk plettfri vandel, og da menes plettfri. Har man flaks så lager ikke politiet en sak av det, men vist man blir bøtelagt så er "løpet kjørt" Fikk du med deg saken som var nå nettop, stod vel i avisen for 1 dag eller 2 siden, at det ble avdekket at et par politistudenter( 2.års studenter som skulle i praksis) ble sparket ut pga narkotika dom? Han ene var også vistnok bare tatt med småtterier Endret 16. november 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Die hard og dødelig våpen! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hva har cannabis og plettfri vandel med film å gjøre? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 ...Ingenting og førsteposten er slettet, ser jeg. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg