aither81 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Har problemer med en skjerm som ikke vil fungere på pcen min. Problemet oppsto etter jeg prøvde og kjøre spillet star wars:the old replublic. Skjermen fungerer helt til kommer til "velkommen" på windows 7, da viser den at den ikke får noe signaler. Pcen min fungerer på de andre skjermene jeg har prøvd, mens skjermen jeg slitter med fungerer på andre pcer. Jeg har prøvd og satt ned oppløsning og hers pr sekund på skjermoppløsning på pcen. Har også prøvd slettet drivere og oppdatert drivere på skjermkort. Har dere noen andre forslag til hva jeg kan prøve for å få dette i orden igjen? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Høres veldig ut som at windows er satt til en oppløsning den ikke klarer. Jeg ville prøvd en gang til å koble den til en ny pc, å skru oppløsningen så lavt som mulig. Hvilken skjerm er det? Lenke til kommentar
aither81 Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Høres veldig ut som at windows er satt til en oppløsning den ikke klarer. Jeg ville prøvd en gang til å koble den til en ny pc, å skru oppløsningen så lavt som mulig. Hvilken skjerm er det? Hei Jeg har prøvd og satt ned skjermoppløsning på laveste men virker ikke som det hjelper, skjermen er av type Videoseven 22" LCD D22W11 TCO-03, kjøpte den for stund siden på komplett. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341416#extra Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hjelper ikke å sette oppløsning til skjermen lavere ved hjelp av andre PC'er. Du må sette oppløsningen lavere på den PC'en som lager problemer ved hjelp av andre skjermer. Det er Windows som bestemmer oppløsning, ikke skjermen. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det var det jeg mente ja, koble til en annen skjerm og sette ned oppløsningen... Postet nok litt for raskt Lenke til kommentar
aither81 Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Ja, det har jeg gjort, vært i windows og satt ned oppløsningen , har satt i annen skjerm for å helle tatt kunne få brukt pcen. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Et kvikt søk førte meg til den her siden: http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=18405832 der en har, hva jeg kan se, tilsvarende problem. Lykke til! /OM Lenke til kommentar
aither81 Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Takk for hjelpen for de som har bidrat Prøvde skjermen igjen nå på annen pc igjen så virker som den som ikke er helt god så går ut ifra den er gåen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå