Nala Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Heisann! Har en Samsung Galaxy Beam. Er kjempefornøyd med telefonen men det er bare 1 ting som irriterer meg veldig. Sim-kortet kobler seg ut, da må jeg restarte telefonen for at det skal fungere igjen. Hjelper ikke og ta det ut og inn eller sette telefonen på flymodus så aktivere den igjen. Er det telefonen eller sim-kortet det kan være noe galt med tru? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Skulle til å lage en slik tråd selv. Plutselig finner ikke telefonen sim-kortet lenger (HTC Desire), hjelper ikke å restarte eller ta kortet ut og inn heller. Jeg skal i hvert fall prøve å ta backup av kortet og formatere det og så legge alt inn igjen. Vet ikke om det vil hjelpe, men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Skulle til å lage en slik tråd selv. Plutselig finner ikke telefonen sim-kortet lenger (HTC Desire), hjelper ikke å restarte eller ta kortet ut og inn heller. Jeg skal i hvert fall prøve å ta backup av kortet og formatere det og så legge alt inn igjen. Vet ikke om det vil hjelpe, men verdt et forsøk. aha, veldig irriterende. Ingen som vet problemet? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Xsjekk med et annet simkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå