eUnaas Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Pga at dårlig selvkontroll i arbeidstider ønsker jeg å blokkere diverse nettsider på min pc i forskjellige tidsperioder av døgnet. F.eks bør Facebook, Dagbladet, VG og annet søppelnytt være blokkert i arbeidstiden... Jeg antar det finnes programvare for slikt? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Mulig du kan gjøre det direkte i routeren. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Har Telenor ZyXel ruter. Det ser ut som det var mulig før, men ikke med ny firmware. Lenke til kommentar
EvenAug Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Enkelt å gjøre i de fleste routere, men her er det vanskelig å gi deg en fasit fordi programvaren på routere varierer fra merke og modell. Ellers er det en i klassen min som bruker et program (til Mac vel å merke) hvor han setter en timer (f.eks 2 timer) og klikker OK. Da blir alle sidene han har lagt i filteret blokkert til tiden går ut. Veldig kjekt. Men aner ikke hva det heter. Prøvd Google? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå