Gå til innhold

Bluetooth headset tilkoblet 2 enheter på en gang?


Jarad

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Nå har ikke jeg peiling på bluetooth så jeg lurer rett og slett på om det finnes noen _gode_ headset som kan brukes på 2 enheter samtidig?

 

Det har seg slik at for å få arbeidsdagen til å flyte bedre (jobber mye alene), så er det greit med musikk på ørene, hvor jeg da har musikken på en Cowon J3, men da har jeg det problemet at jeg ikke hører telefonen, og vibrasjonen er patetisk (Galaxy S2), så den kjenner jeg ikke når den ligger i en løs lomme.

 

Nå vil noen kanskje spør hvorfor ikke spille musikk på telefonen, og joda jeg har prøvd, men med alt annet som mobilen må brukes til så er det ikke tilstrekkelig batteri med an strømsugende musikkspiller i bakgrunnen.

 

Det jeg da er på utkikk etter, er et bluetooth headset med, la oss kalle det "ok" lyd og muligheten til å koble til både mediespilleren og telefonen på en gang.

Om det en gang er mulig, men er da lov å håpe.

 

 

Budsjett: Spørs selvfølgelig hvilken kvalitet de er av, men la oss si opp til 2000,- iallefall dersom det er snakk om klokker.

 

Størelse: Klokker som ligger rundt ørene er å foretrekke, men alt kan igrunn vurderes.

 

Type: Miljøet varierer fra bråkete til stille, så lukket eller en annen form for reduksjon er å foretrekke.

 

Bruksområde: Musikk og telefonsamteler, thats it. Musikken tar nok mesteparten av tiden.

 

På forhånd Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei hørte atte de nye monster beats by. dre tråløse hedsette skulle være veldig godt ;) har selv monsert beat by. dre pro og er fornøyd (2 jack innanger i. en i hvert øre)! god lyd og kraftfull bass i alle headsettene te dr. dre de fleste er også temmelig tette og slipper ut lite lyd ;) jeg anbefaler dr. dre han e heilt rå! og headsettene e råe ;) kansje litt i dyreste lage men d e verd å betale for :D

 

husker ikke heeeelt hvor dyrte de tråløse er menne tror rundt 1300 på komplett hvis jeg ikke husker helt feil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...