teiker Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hei. Lurer på litt her som kanskje dere kan hjelpe meg med. Historie.. Det var en gang i 2009 så kom det en fyr på døra og solgte internett abn. Husker ikke detaljene rundt det, men det var ett godt tilbud så jeg slo til. Tjenesten ble levert som avtalt og jeg var fornøyd med pris/hastighet. Husker at jeg skrev under på en eller annen form for kontrakt. Denne kontrakten fikk jeg aldri en kopi av. Denne internett abn. hadde jeg fra til 31.aug 2012 da jeg solgte leiligheten. Sendte oppsigelse på epost og den ble mottatt og godkjent. idag, 12.11.12 fikk jeg ett brev fra credicare som sier at jeg ikke har betalt for tjenesten i 3 mnd.. okt. nov og des 2010. Altså 2 år siden. Siden jeg flyttet i august til ny adresse har jeg verken fått noen faktura på de 3 mnd som ikke var betalt, heller ikke fått noe purring eller inkassovarsel. Så.. jeg vet jeg signerte på ett skjema når selgeren kom, men fikk aldri kopi av kontrakt. fikk heller ingen faktura på de 3 mnd, purring eller inkassovarsel. Hva slags rettigheter har jeg? Ser også helt til slutt at inkassobrevet jeg har fått har forfall 15.11.2012, altså 3 dager etter at jeg mottok det. Må jeg forholde meg til dette? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Send brev til credicare og forklar situsjonen. Det beste er jo om du har tatt vare på relevante mailer og kan dokumentere hva du har betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå