snabben112 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 er det noen her som har prøvd den Energy kick'' som selges på proteinfabrikken? er veldig nysjerrig på om det er noe bra. så jeg må bare spørre. her er linken : http://www.proteinfabrikken.no/default/Energi-Koffein/Energikapsler/Energy-Kick-120-Kapsler-Proteinfabrikken-13818-p0000005745.aspx Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg tok to før trening og kjente ingenting. Lenke til kommentar
jant90 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg tok to før trening og kjente ingenting. ta det på tom mage du, da skal du se at du kjenner det gnaske bra Jeg fasster fra 6 dagen før til 12 dagen etter. Tar jeg en fres (fra tech nutrition) som inneholder 80mg koffein blir jeg helt CrAzzy for å si det mildt Energy kick inneholder 300mg som er en god del mer (2-4 kopper kaffe) Fasting gjør deg også ganske klar i huet, så det er dobbel effekt... Så enten så er du veldig koffein tolerant, eller så er jeg bare rar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå