nvanrekurb Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hallo, min første post på dette forumet Jeg bruker pc min først og fremst til musikk og har funnet ut at jeg trenger en harddisk til for å kunne bruke opsettet mitt optimalt. Jeg har koblet den til samme ide som cd-rw og satt harddisk til master og cd-rw til slave. Alt er vel og det står i maskinvarekonfiguarasjonen i xp at disken er instalert og fungerer som den skal. I "diskbehandling" i xp står følgende: ---------(c:) partisjon standard ntfs ok (system) 19gb musikk (E:) partisjon standard ntfs ok 54gb f----(dette er en partisjon på den nye harddisken) --------------partisjon standard ntfs ok (aktiv) 34gh .....erm.....uten smileys jeg bruker asus p4pe hovedkort (med raid men bruker ikke dette) problemet mitt er at den nye partisjonen ikke vises under "min datamaskin " , dvs at jeg ikke får brukt den. noen som har forslag til hvordan jeg får løst problemet? Takk:) Lenke til kommentar
nvanrekurb Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 mange takk tunefish, dette var jo faktisk enkelt Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ok, så det var til hjelp likevel? Var redd for at jeg ikke svarte helt på spm ditt, så jeg sletta posten igjen. Men bra hvis du fikk det til da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå