VF-racing Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hvordan kan jeg få fjernet BitLocker fra en partisjon når jeg ikke har passordet ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Og hvordan kan vi vite at det er din egen maskin du vil "reparere" ? ps. Win 7 eller? Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Win 7 1/2 egen... All data og informasjon på PCn er min,, Er jobb PCn som jeg gjerne vil oppgradere med SSD Lenke til kommentar
dbass Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Eneste måten å fjerne krypteringen når du har glemt passordet er å formatere. Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Finnes altid en omvei Lenke til kommentar
dbass Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 VF-racing, så klart gjør det det, men hvis du vil lære å gjøre det må du nok ta deg en bachelor i informasjons-security eller andre lignende linjer. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Snakk med IT ansvarlig på jobben, dersom dere bruker W7 Enterprise, kan han hente ut passord fra AD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå