ZelaaZ Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 je... skal ha nytt hovedkort til en P4 2.8 GHz 800MHz Dette har jeg fra før: 2.8 GHz 800MHz 512 MB DDR 3200 WD S-ATA Raptor ATI Radeon 9700 Pro Har lurt litt på Abit.. Men vet ikke hva jeg skal bestemme meg for.. Noen som har noen gode forslag? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Du kan ta en titt på dette kortet fra Abit eller dette kortet fra Asus. ^^De er vel toppmodellene, men IC7-G, IS7-G og MSI NEO-FIS2R er også meget gode alternativer. Lykke til med valget Lenke til kommentar
ZelaaZ Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Du kan ta en titt på dette kortet fra Abit eller dette kortet fra Asus. Lykke til med valget Asso, tenkte mer rundt 1000 - 1300 kr .. f.eks http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...tID=10&GrpID=10 ... Noen som har erfaring med dette? er det noe å satse på? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Du kan ta en titt på dette kortet fra Abit eller dette kortet fra Asus. Lykke til med valget Asso, tenkte mer rundt 1000 - 1300 kr .. f.eks http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...tID=10&GrpID=10 ... Noen som har erfaring med dette? er det noe å satse på? Åja, hehe! Du nevnte ikke pris, så jeg antok at penger ikke var noe problem Har ikke så mye kunnskap til det kortet du nevnte, men du kan lete litt rundt på internett etter tester. Til litt over 1300kr kan du få dette kortet, som jeg har hørt er meget bra. Lenke til kommentar
ZelaaZ Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Tror faktisk jeg skal gå for det der jeg Vet du om hvordan det er på S-ATA? Har ikke vært borti det før jeg kjøpte en s-ata disk i dag.. så har lixom ikke peiling på det.. Må jeg kjøpe med kabler i tillegg til det som følger med eller ? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 ABIT IC7-G er ett godt valg, har det du trenger i tillegg til gode OC-egenskaper Har selv IC7-G og er meget godt fornøyd! Lenke til kommentar
KvN Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hva er egentligforskjellen på IS7-E og G ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå