Casle Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Er det noen der ute som vet forskjellen på A7N8X og A7N8X-X??? Jeg har sett på Asus sine sider men det ser jo like ut...anyone? Og, er dette gode hovedkort? MvhC C Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 X- Er liksom det nyeste, og dermed beste Viktigste her er at du kjøper Deluxe- utgaven av den du kjøper. Jer har A7N8X DX GD Rev. 1.06 selv, Klokker greit (luftkjøling, vil ikke anbefale Asus til vannkjøling) min XP2500+ er klokket 190x12=2280 MHz, 5.1 lyd, S-ATA (et must) Skal du ha et stabilt kort til "moderat" overklokking (mitt er minst klokket 30%) Da vil jeg anbefale Asus A7N8X Deluxe/ -X, hvis du er en Xtremeklokker vil jeg anbefale Abit`s NF2 Lenke til kommentar
fredde Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 X- Er liksom det nyeste, og dermed beste Viktigste her er at du kjøper Deluxe- utgaven av den du kjøper. Jer har A7N8X DX GD Rev. 1.06 selv, Klokker greit (luftkjøling, vil ikke anbefale Asus til vannkjøling) min XP2500+ er klokket 190x12=2280 MHz, 5.1 lyd, S-ATA (et must) Skal du ha et stabilt kort til "moderat" overklokking (mitt er minst klokket 30%) Da vil jeg anbefale Asus A7N8X Deluxe/ -X, hvis du er en Xtremeklokker vil jeg anbefale Abit`s NF2 Hvorfor ikke ASUS til vannkjøling ? Har da ingen problemer med det Lenke til kommentar
Casle Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Takker for svar så langt, har et par til... Hvorfor er det et must med S-ATA, og hva er forskjellen mellom Deluxe utgaven og ikke deluxe? Mvh C Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Deluxe; 5.1 surround (soundstorm), S-ATA, IEE1394 Firewire osv. se wwww.asus.com for specs. S-ATA har tynne herlige HDD-kabler, ytelsen er ikke særlig bedre enn P-ATA HDD med samme spec. Men kjøp en S-ATA WD Raptor som systemdisk, da vil du merke forskjell, den er mye raskere. Fredde; Vcore-begrensing til 1.85 (vet at det kan moddes høyere, men det er risikabelt. Asus A7N8X DX er rett og slett ikke det kortet du kan klokke mest :-? Men jeg er MEGET fornøyd med kortet Lenke til kommentar
Snurre Sprett Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Dersom man ikke skal overklokke, ikke trenger Firewire, og S-ATA er vel ikke nødvendig for en vanlig PC bruker, (lite spilling). Da er det vel ikke nødvendig å bruke 300-400,- ekstra på hovedkort ? Det er vel ikke andre vesentlige forskjeller på Deluxe og normal utgaven..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå