Gå til innhold

Forskjellen på A7N8X'ene?

Casle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

X- Er liksom det nyeste, og dermed beste :shrug: Viktigste her er at du kjøper Deluxe- utgaven av den du kjøper. Jer har A7N8X DX GD Rev. 1.06 selv, Klokker greit (luftkjøling, vil ikke anbefale Asus til vannkjøling) min XP2500+ er klokket 190x12=2280 MHz, 5.1 lyd, S-ATA (et must) Skal du ha et stabilt kort til "moderat" overklokking (mitt er minst klokket 30%) Da vil jeg anbefale Asus A7N8X Deluxe/ -X, hvis du er en Xtremeklokker vil jeg anbefale Abit`s NF2

Lenke til kommentar
X- Er liksom det nyeste, og dermed beste :shrug: Viktigste her er at du kjøper Deluxe- utgaven av den du kjøper. Jer har A7N8X DX GD Rev. 1.06 selv, Klokker greit (luftkjøling, vil ikke anbefale Asus til vannkjøling) min XP2500+ er klokket 190x12=2280 MHz, 5.1 lyd, S-ATA (et must) Skal du ha et stabilt kort til "moderat" overklokking (mitt er minst klokket 30%) Da vil jeg anbefale Asus A7N8X Deluxe/ -X, hvis du er en Xtremeklokker vil jeg anbefale Abit`s NF2

Hvorfor ikke ASUS til vannkjøling ? Har da ingen problemer med det :(

Lenke til kommentar

Deluxe; 5.1 surround (soundstorm), S-ATA, IEE1394 Firewire osv. se wwww.asus.com for specs.

S-ATA har tynne herlige HDD-kabler, ytelsen er ikke særlig bedre enn P-ATA HDD med samme spec. Men kjøp en S-ATA WD Raptor som systemdisk, da vil du merke forskjell, den er mye raskere.

Fredde; Vcore-begrensing til 1.85 (vet at det kan moddes høyere, men det er risikabelt. Asus A7N8X DX er rett og slett ikke det kortet du kan klokke mest :-? Men jeg er MEGET fornøyd med kortet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...