hifiman55 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hei! jeg hadde tenkt å lage et skjema i excel 2010 , der lønna blir fult utregnet skjema skal inneholde følgende poster: antall timer: overtid: persjonstrekk: forskuddstrekk: netto utbetalt: jeg har dette excel oppegående alt fungerer men vil gjerne lag litt mer "stil" over det ved å lage et skjema eller "form" som det heter. noen som kan hjelpe eller kan gi meg noe hint om noen gode nettsider ? på forhånd takk Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Kan godt lage et helt vanelig xl regenark med funksjonene du trenger, men det med stil vet jeg ikke Men da trenger jeg i så fall litt info: Timelønn, overtidsprosent og så noe midlertidig for de andre som skal byttes ut av deg. Men trenger de for å fullføre regnearket Lenke til kommentar
hifiman55 Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Timelønn:138,46 overtidsprosent:50% Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Okei, men ikke store forventninger altså, lager bare et klassisk skjema som gjør det du ber om. Ikke noe hokus pokus Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Må også vite pesjonstrekkprosent og forskudskattprosent beklager Endret 13. november 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
hifiman55 Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Må også vite pesjonstrekkprosent og forskudskattprosent beklager pensjonstrekkprosent: 2% forskuddskatt: 36% Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Da er det bare å skrive antall timer jobbet og antall timer overtid så regner den alt ut for deg lønnsjema.xlsx Endret 14. november 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå