Gå til innhold

Commandos 3

Anbefalte innlegg

Endelig begynner datoen å nærme seg for at Commandos 3 kommer i butikk-hyllene!! Men jeg lurer litt på hva dere som er interesserte i det har hørt om spillet? Jeg har hørt at folk har klaget på at spillet har vært for vanskelig(!), og at derfor så skal spillet ikke vær mission-based. Noen som har hørt om dette/noe annet?

Uansett blir det et jævli kult spill, gleder meg som en unge! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser også veldig fram til dette spillet. Commandos 2 var jo helt kjempemessig! Nærmest perfekt på alle måter. Derfor er jeg litt bekymret over at det jeg har lest om 3'ern: Feks. skal det bli "lettere tilgjengelig" og generellt lettere en 2'ern. Har også lest at de skal være mindre spillområder :(

Commandos 2 var jo akkurat passe vanskelig. Hadde det vært lettere ville nok mye av moroa forsvinne. Og noe av det som var virkelig artig var de gigantiske spillområdene! Hvorfor skal dette fjernes?

Men kommer garantert til å kjøpe 3'ern uansett, bare fordi 2'ern var så vanvittig bra :)

Det som bare var kjempesynd var at det ikke kom noen expansion packs til 2'ern. Kan fortsatt ikke fatte hvorfor ikke dette ble laget. :(

Lenke til kommentar

Commandos 3: Destination Berlin features more detailed, smaller maps providing more action orientated missions that form part of an overall campaign.

Commandos 3 has three main campaigns: Stalingrad, Central Europe and Normandy. Each of the campaigns encompasses many different tactical situations and they can be played in any order.

The gameplay will also incorporate completely new gaming situations including ambushes, assaults, level bosses as well as classic Commandos gameplay.

Det er jo tydelig at det blir litt annerledes enn de 2 tidligere commandos spilla, men jeg er redd for at det skal bli enklere enn de andre. Commandos 2 var til tider vanskelig, men det er jo det som gjør det litt kult. ekke morro å høvle gjennom spillet på 5 timer lissom. Virker som de skal ha med "bosser" denne gangen, istedenfor vanlige maps.

Men uansett så blir det helt sikkert et fett spill. (eller?) :p

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg ble rimelig skuffa da jeg hørte at de skulle fokusere mer på action i 3ern. Commandos er jo et strategispill! Det som gjorde forgjengerne så fete var at man kunne sitte og planlegge i timesvis før man i det hele tatt flytta på noen av soldatene. Håper bare de ikke går altfor langt fra strategisjangeren.

Lenke til kommentar
Endelig begynner datoen å nærme seg for at Commandos 3 kommer i butikk-hyllene!! Men jeg lurer litt på hva dere som er interesserte i det har hørt om spillet? Jeg har hørt at folk har klaget på at spillet har vært for vanskelig(!), og at derfor så skal spillet ikke vær mission-based. Noen som har hørt om dette/noe annet?

Tviler på om du får kjørt Commandos 3 på din pc uansett...

Lenke til kommentar

Tviler på om du får kjørt Commandos 3 på din pc uansett...

:lol: Nei jeg hørte at minstekravet var Prescott og NV40 så jeg har også et problem...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-80wCWpIM

for meg så havner commandos 3 i samme rekke som forgjengerne, den type spill jeg skjeldent benytter meg av og kun når jeg har veldig god tid. har behov for litt mer action.

Lenke til kommentar

Commandos 1 spilte jeg til jeg runna det, helt sjef spill. 2'ern runna jeg aldri, spilte meg gjennom 3 map eller noe. genial serie, og gleder meg skikkelig til jeg får 3'ern senere i dag. Commandos på LAN er ekstremt gøyalt, utveksler strategier og taktikker og utfører sammen. KONGE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...