Spillegal:) Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hei,,når jeg spiller cs,er alt bare lekkert,, et problem måtte dukke opp,,når jeg trykker Shift W og D,, da piper det i pc,, kan ikke gå på skrå til høyre, frustrert! Kan gå alle andre veier, vil jo bruke SHIFT som en "gå" knapp.. help me please, jeg ringer hvis du vet eller legg inn her et svar Lenke til kommentar
NoseBleeD Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 kanskje er det stickyKeys som slår seg på. Kan skru av alle de snarveiene som ligger der under kontrollpanel --> Accessibility Options(rullestol ikon) Lenke til kommentar
stranden Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 HAHAHAHA... det er tastaturet.. tipper du har logitech OEM black.. elns.. jeg bytta tastatur Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 hadde samme problem, det var TASTATURET. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 enkelte tastatur klarer ikke å sende x antall tastetrykk samtidig, og piper når de når grensen. Lenke til kommentar
Spillegal:) Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 HAHAHAHA... det er tastaturet.. tipper du har logitech OEM black.. elns.. jeg bytta tastatur Helt rett!!!!!!!!!!! må jeg kjøpe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå