Pallantir Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Sjelden jeg gjør noe annet enn å fnyse av spam, men denne lo jeg virkelig av. Se hvem den skal være fra, og se hvor de har epostadresse... Endret 12. november 2012 av Pallantir Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Woah! Finnes det noen som faktisk leser spam? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Vanligvis ikke, som regel sletter jeg dem bare. Men innimellom fanger de øyet... Jeg bruker ikke spamfilter etter å ha tapt nærmere 50 000 på ikke å få en kontrakt (som jeg sannsynligvis, til og med antakeligvis ville fått) fordi Tullenors spamfilter stoppet mailen, og jeg ikke oppdagtet det før etter at fristen var gått ut! Endret 12. november 2012 av Pallantir Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Oh! Kjipt. Men den var ganske funny. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Ja, jeg er ganske overbevist om at Google heller ville satset Gmail hvis de først skulle bruke en spamadresse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå