Cain_85 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Kan en eller annen luring fortelle meg hva som er så spesielt med Kingston minne? Ser det stiller i egen kategori i web-shoppen jeg var på (mamoz).. og jeg lurer på hvorfor. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det er vel ingenting spesiellt med det, er ganske så ordrinert minne. Det eneste jeg merket meg var at for å bestille der så måtte du nesten ha doktorgrad for å finne frem :o Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Er ikke noe spesielt med Kingstonminne utover det at de er veldig kompatible med øvrige komponenter. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Kingston er etter rykte den minneprodusenten som har best kvalitet på sine minne brikker. Ulempen er at dette må det betales for. Feks i min comapq 1700 bærbare var det kun 128mb ram. Dette var for lite og jeg ville ha i mer. Fikk apacer tilsendt fra psData, med lovnader at dette skulle fungere.. noe det ikke gjorde. Kjøpte så 512mb twinmos, men heller ikke det var liv laga. Bestilte så 256mb fra Kingston via nettbutikk i norge. Kosta 1200 inkl. porto, men satt inn ram og maskinen har ikke hatt hikke engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå