AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hei der alle sammen. Jeg vurderer å begynne med AAS. Grunnet at det er umulig for meg å øke mer i vekt. Jeg har prøvd omtrent alt av relevans. Trening og spising, spising som en hest omtrent, 4100Kcal om dagen. Jeg vet dette er lite for enkelte personer men, saken er at jeg veier 60Kg og er 180 cm høy(noe som gjør energiinntaket relativt høyt for en så liten person). For de som lurer har jeg også prøvd omtrent null fysisk anstrengelse. Jeg er helt sikker på at det er noe galt når kroppen sin forbrenning er proposjonal med næringsinntak. Det er rett og slett ikke bærekraftig for en organisme med tanke på hungersnød, som er vanlig i naturen. Jeg tror ikke min hypotalamus lenger er verdig å kontrollere hormonene mine i kroppen og har planer om å ta over jobben selv. Jeg har forhørt meg med lege, de har sjekket alt fra bendelorm til hyperaktiv skjoldbruskkjertel. Ingen ting er galt tydeligvis, legen spekulerer nå om det er psykisk. Jeg har prøvd å si til legen mange ganger at hun er udugelig som lege hvis hun tror på at min psyke kan få energi til å forsvinne. (Einstein vrenger seg i grava hver gang hun påstår noe sånt) Skulle ønske hun hadde rett, kunne jeg dokumentert det hadde jeg fått 1mill dollar av en skeptiker i USA. Men uansett tilbake til tema. Noen som har vært borti dette før? Jeg har undersøkt og sett på forskjellige preparater, jeg er kun interisert i piller da injeksjoner føler jeg er overkill (er åpen for å prøve dette hvis piller ikke fungerer). Men hva har dere erfaring med? Anonym poster: e9d1e2fa92371471770cde8ca69c25ce Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) For de som lurer har jeg også prøvd omtrent null fysisk anstrengelse. Har du prøvd 5x3 knebøy og markløft? Personlig går jeg ned i vekt av å sitte rolig, da min sultfølelse forsvinner helt. Om jeg trener tung knebøy eller markløft blir jeg veldig sulten og småspiser hele tiden. Edit: Logger du nøyaktig hva du spiser så du kan stadfeste at du faktisk spiser 4100 kcal daglig i en periode på mange måneder? Endret 12. november 2012 av 1814_ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Har du prøvd 5x3 knebøy og markløft? Personlig går jeg ned i vekt av å sitte rolig, da min sultfølelse forsvinner helt. Om jeg trener tung knebøy eller markløft blir jeg veldig sulten og småspiser hele tiden. All min trening har alltid dreid seg om baseøvelsene bøy, benk og mark. Men jeg har gitt opp muskelmasse, her er det snakk om å ikke øke i hverken fett eller musler. Eneste måten jeg kan regulere vekten min er ved å drikke mer eller mindre væske. Som igjen gjevner seg ut over tid. Problemet er at: Kcal forbruket mitt øker proposjonalt med inntaket. Dette er det samme om jeg spiser 1500 Kcal eller 5000 Kcal i flere uker i strekk. Vekten er den samme ved mindre jeg spiser under 1000Kcal da går den ned. Dette er en spesielt kinkig situasjon da legen vil ikke hjelpe meg. Er ikke undervektig nok, vekten er stabil og egentlig bør jeg se på meg selv som heldig som ikke er overvektig i følge legen.. Blir så lattermild men, vet jeg er nøtt til å gjøre noe drastisk hvis jeg skal oppnå målene mine. Anonym poster: e9d1e2fa92371471770cde8ca69c25ce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå