Orjanp Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Er det bare jeg som er helt på bærtur? Jeg kan ikke starte mail klienten som ligger innebygget i Opera 7.11. Kjører Slackware 9.0. På toolbaren er Mail grået ut, finner ikke noe mail i menyen og går jeg inn i på e-mail i preferenses skjer det ikke noe som helst når jeg trykker på manage accounts. use Opera er merket av. Finnes ikke Operas M2 klient til Linux? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg bruker da M2 i linux, så den finst nokk ja... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 hmm. skal tro hvor min er blitt av da? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Kanskje du ikke la inn M2? Noe annet virket rart siden knappen er grey'et ut osv... Lenke til kommentar
alive Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Finnes ikke Operas M2 klient til Linux? joda, den skal gjøre det. du kan sjekke om du har en fil som heter m2.so i opera installasjonen din. hvis du ikke har den, så vil heller ikke M2 mailprogrammet fungere. Et tips for alle som ikke bruker M2 klienten (deriblant meg) er å rename m2.so til feks _m2.so. da lastes ikke M2 klienten og opera bruker litt mindre tid for å starte (og kanskje litt mindre minne). hos meg funker dette: $ mv /usr/lib/opera/7.11-20030515/m2.so /usr/lib/opera/7.11-20030515/_m2.so katalogen 7.11-20030515 må byttes ut med den riktige versjonen av opera dere bruker. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 m2.so ligger der den skal. Så jeg har den. Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 har du husket paa aa legge inn en konto forst? Ellers vil den kun vare graa ut. og hvis du har dual boot, legg mailen din paa en fat32 og kjor den fra linux og windows, saa slipper du problemer med dobbelt opp av mail. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 (endret) har du husket paa aa legge inn en konto forst? Ellers vil den kun vare graa ut. Hvor legger jeg inn konto? Har ikke mail på menylinja, slik det skal være, det skjer ikke noe når jeg trykker på 'manage accounts' under e-mail i preferences, og mail på toolbaren er grået ut. Vet igrunn ikke om flere plasser der jeg kommer i kontakt med M2 klienten. Endret 15. februar 2006 av Orjanp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Fikset det ved å installere 7.20b7 versionen istedenfor. Der er ting slik det skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå