Gå til innhold

Finner ikke M2 mail klienten til Opera i Linux

Orjanp

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som er helt på bærtur? Jeg kan ikke starte mail klienten som ligger innebygget i Opera 7.11. Kjører Slackware 9.0.

På toolbaren er Mail grået ut, finner ikke noe mail i menyen og går jeg inn i på e-mail i preferenses skjer det ikke noe som helst når jeg trykker på manage accounts. use Opera er merket av.

Finnes ikke Operas M2 klient til Linux?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes ikke Operas M2 klient til Linux?

joda, den skal gjøre det. du kan sjekke om du har en fil som heter m2.so i opera installasjonen din. hvis du ikke har den, så vil heller ikke M2 mailprogrammet fungere. Et tips for alle som ikke bruker M2 klienten (deriblant meg) er å rename m2.so til feks _m2.so. da lastes ikke M2 klienten og opera bruker litt mindre tid for å starte (og kanskje litt mindre minne).

hos meg funker dette:

$ mv /usr/lib/opera/7.11-20030515/m2.so /usr/lib/opera/7.11-20030515/_m2.so

katalogen 7.11-20030515 må byttes ut med den riktige versjonen av opera dere bruker.

Lenke til kommentar
har du husket paa aa legge inn en konto forst? Ellers vil den kun vare graa ut.

Hvor legger jeg inn konto? Har ikke mail på menylinja, slik det skal være, det skjer ikke noe når jeg trykker på 'manage accounts' under e-mail i preferences, og mail på toolbaren er grået ut. Vet igrunn ikke om flere plasser der jeg kommer i kontakt med M2 klienten.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...