KatrinaS Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hei. Jeg har hatt Logitech z623 siden jul og er kjempefornøyd med det. Problemet er at da jeg spilte musikk for noen dager siden, begynte den å lukte skikkelig brent. Prøvde igjen i dag og den lukta like ille etter minuttet. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Ikke spille så høyt? Jeg spiller ikke så høyt og har heller ikke hatt på masse bass. Har spilt 5 ganger så høyt før, med full bass og beats audio uten problemer i en time Men det var bare den ene gangen for leeenge siden. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Så lenge det ikke skurrer så går det fint... alle jeg kjenner med Z623 inkludert meg selv, har det samme "problemet" Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Så lenge det ikke skurrer så går det fint... alle jeg kjenner med Z623 inkludert meg selv, har det samme "problemet" Så det er "vanlig" med det? Funker fint, men er kanskje ikke brent lukt, men litt rar. Har skrudd av beats audio, men Har begynt å bruke den normalt igjen nå. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Bare skru ned om du hører det begynner å skurre, eller at subben er varmere enn normalt. Endret 11. desember 2012 av FurrFoxer Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hjemmebrent? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Har flytta anlegget til der tven står. Mye mer praktisk og mer sentralt i rommet. Får i tillegg ikke noen problem med bassen, siden den får masse luft Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Samler seg nok en del støv på forsterkeren, som har komponenter som blir varm og det lukter brent. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Det var lukten av brent støv Edit: så ikke at du skrev det også Endret 31. desember 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ser at det var brent støv lukt. Varm spole lukter også brent støv så kan være at du har begynt og svidd elementet ditt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Ser at det var brent støv lukt. Varm spole lukter også brent støv så kan være at du har begynt og svidd elementet ditt Kommer mild brentlukt om jeg har på lenge, men det er så vidt. Har den fritt i rommet ved siden av vindu så går bra. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Brent spole lukter rart, vanskelig og beskrive Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Brent spole lukter rart, vanskelig og beskrive Nettop Hadde besøk for lenge siden og skulle teste de foran besøket, og etter 20 sec, begynte det å lukye svidd. Perfekt timing Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Bare pass på litt for til slutt kan "halsen" mellom spolen og overflaten på elementet svi bort Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Bare pass på litt for til slutt kan "halsen" mellom spolen og overflaten på elementet svi bort Ja, men at flytta den og jeg har frisk luft rett inn i den fra vindu. Før hadde jeg den i et åpent skap, lengst inni rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå