proaugust Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hei, jeg er en av mange BF3 spillere som har problemer med PB, jeg tok opp spillinga mi på BF3 igår, etter mange måneders pause. Ca. 10 min etter at jeg joiner en PB server, så blir jeg kicket, detter skjer 100% av gangene. FOR AT DET SKAL VÆRE KLART FOR ALLE : JEG CHEATER IKKE! jeg har lastet ned: pbsec.htm pbsecsv.htm PnkBstrA.exe PnkBstrB.exe (det er ''bare'' et navn ) Men har ikke hatt noe hell. OG, JA, jeg har plassert filene i riktig mappe. hjelp, hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 "Service Communication Failure" kan tyde på at Windows Service delen av Punkbuster ikke kjører / får startet. Mulig å avinstallere / reinstallere punkbuster? Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 jeg måtte installere bf3 på nytt, om du velger å installere punkbuster tror jeg det skal funke Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Har du sørget for å åpne porten(e) i brannmuren Punkbuster lytter på? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Last ned pbsetup, add bf3 å trykk update Lenke til kommentar
proaugust Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Jeg fant det ut, jeg gikk til AppData/Local/Punkbuster/BF3/pb, og la filene inn der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå