Gå til innhold

Noen har satt opp en boks utenfor huset mitt!

Telemontøren

Anbefalte innlegg

Hei,

Idag har det vært noen å satt opp en boks utenfor huset mitt i gata der jeg bor. Den kan ligne på en koblingsboks for telefon, men står på en stålstang. Jeg kan ikke se at det går noen kabler ut av den og den er låst med en nøkkel. Det stod tidligere idag en bil parkert ved boksen med en kabel fra en Mac inne i bilen og inn i boksen. Noen som har noen ide om hva dette er? Legger ved noen bilder også..

post-289924-0-14591800-1352736015_thumb.jpg

post-289924-0-35335400-1352736024_thumb.jpg

post-289924-0-34747100-1352736033_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke et telleapparat for trafikk, da?

Det ligner, men jeg tror de er høyere.

Ville jevnlig sjekket listen over trådløse nettverk som du er innen rekkevidde for. Har lest flere ganger om mennesker som har oppdaget nettverk med navn "FBI Surveillance Van #3" osv. Skumle greier, så hold utkikk. Kan være PST som nevnt over.

Du tuller nå? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Siden det var en fyr med Mac som programmerte skapet vil jeg tro det er en enhet som sender ut signaler for å hjernevaske de i nærheten til å kjøpe Apple-produkter.

Awesome! XD

Lenke til kommentar

Det med FBI survallience Van 3# osv, har faktisk hendt, men tviler på at det er FBI som eier de nettverkene :tease:

Tror nok heller ikke PST overvåker huset ditt, eller noen nærliggende hus, det hadde nok ikke blitt gjort så åpenlyst som å satt opp en boks rett utenfor huset ditt :tease:

Kan være en lokal værboks?

Lenke til kommentar

Merker at jeg fikk lyst til å endre nettverksnavnet her hjemme til "Politiets sikkerhetstjeneste" eller liknende nå. :D

Ikke på engelsk, og ikke med CIA eller FBI. Det er lite troverdig når vi bor i Norge.

På vei fra New York til Niagara Falls i sommer kom vi over et trådløst nett med navn NASA. Det dukket plutselig opp på maskinen min mens vi kjørte på en landevei langt fra alt. Det forsvant like fort som det dukket opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...