Telemontøren Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hei, Idag har det vært noen å satt opp en boks utenfor huset mitt i gata der jeg bor. Den kan ligne på en koblingsboks for telefon, men står på en stålstang. Jeg kan ikke se at det går noen kabler ut av den og den er låst med en nøkkel. Det stod tidligere idag en bil parkert ved boksen med en kabel fra en Mac inne i bilen og inn i boksen. Noen som har noen ide om hva dette er? Legger ved noen bilder også.. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Må si jeg trakk på smilebåndet. Kanskje det går kabler inne i stolpen? Lenke til kommentar
Telemontøren Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Nei, det går ikke noen kabler inne i stanga. Det er en åpning mellom stanga og skapet, så jeg ser at det ikke er noen kabler der. Stanga har blitt slått ned idag og det er ikke gravd i området.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Du blir nok bare overvåket av PST, bare å slappe av og passe på hva du gjør på internett. 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Er det ikke et telleapparat for trafikk, da? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Siden det var en fyr med Mac som programmerte skapet vil jeg tro det er en enhet som sender ut signaler for å hjernevaske de i nærheten til å kjøpe Apple-produkter. Endret 12. november 2012 av TMB 7 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ville jevnlig sjekket listen over trådløse nettverk som du er innen rekkevidde for. Har lest flere ganger om mennesker som har oppdaget nettverk med navn "FBI Surveillance Van #3" osv. Skumle greier, så hold utkikk. Kan være PST som nevnt over. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Er det ikke et telleapparat for trafikk, da? Det ligner, men jeg tror de er høyere. Ville jevnlig sjekket listen over trådløse nettverk som du er innen rekkevidde for. Har lest flere ganger om mennesker som har oppdaget nettverk med navn "FBI Surveillance Van #3" osv. Skumle greier, så hold utkikk. Kan være PST som nevnt over. Du tuller nå? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Er det ikke et telleapparat for trafikk, da? Tror du har det mest sannsynlige svaret. Boksen kommer nok til å fordufte like plutselig som den kom. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ligner på en innretning lik denne. Muligens noen som har sett seg lei på høy fart i området? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ligner på en innretning lik denne. Muligens noen som har sett seg lei på høy fart i området? Det er isåfall et dårlig forsøk. Fotobokser er større og står over dobbelt så høyt over bakkenivå (med unntak av et få «lurebokser» i enkelte tunneler): Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Siden det var en fyr med Mac som programmerte skapet vil jeg tro det er en enhet som sender ut signaler for å hjernevaske de i nærheten til å kjøpe Apple-produkter. Awesome! XD Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Dette er ikkje berre ein boks. Ser du ikkje at det er ein nett liten studenthybel som har kome opp? 3 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Trafikkteller. Har vært flere slike i området heromkring i det siste. De vil bare finne ut trafikkbelastningen i området ditt. eller.. Har det blitt observert UFOer i området ditt i det siste? Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 hvorfor går du ikke bort å spør ham hva de er selv? Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det med FBI survallience Van 3# osv, har faktisk hendt, men tviler på at det er FBI som eier de nettverkene Tror nok heller ikke PST overvåker huset ditt, eller noen nærliggende hus, det hadde nok ikke blitt gjort så åpenlyst som å satt opp en boks rett utenfor huset ditt Kan være en lokal værboks? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Merker at jeg fikk lyst til å endre nettverksnavnet her hjemme til "Politiets sikkerhetstjeneste" eller liknende nå. Ikke på engelsk, og ikke med CIA eller FBI. Det er lite troverdig når vi bor i Norge. Endret 15. november 2012 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Merker at jeg fikk lyst til å endre nettverksnavnet her hjemme til "Politiets sikkerhetstjeneste" eller liknende nå. Ikke på engelsk, og ikke med CIA eller FBI. Det er lite troverdig når vi bor i Norge. På vei fra New York til Niagara Falls i sommer kom vi over et trådløst nett med navn NASA. Det dukket plutselig opp på maskinen min mens vi kjørte på en landevei langt fra alt. Det forsvant like fort som det dukket opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå