pakini Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Her før helgen prøvde jeg meg på å se tv- serier på nettet, men for å kunne se på disse så måtte jeg jo laste ned allt mulig shit. Ikke klarte jeg å få til å se noe serier heller... Uansett, når jeg har styrt med dette her, så har babylon?! lastet seg inn på maskinen, den er da blitt myyye tregere, og søker ekstremt dårlig... Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan bli kvitt/slette den fra maskinen. Når jeg åpner et nytt vindu kommer babylon opp.... Grådig plagsomt... Noen som har peiling?? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Jeg vet. Babylon er skikkelig plagsomt. Når du laster ned ting, må du IKKE huke av "last ned ditt og datt" under nedlastingen. Men du kan sikkert fjerne det med program som CCleaner eller pcdecrapifier (anbefaler den første. Prøv å scan etter feil også og reparer og ta en CC-clean) Endret 12. november 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
pakini Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Har no kjørt cccleaner og spybot... Men er der enda.... Søren og altså... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Har no kjørt cccleaner og spybot... Men er der enda.... Søren og altså... Er det bare på nettleseren? Reinstaller nettleseren, bruk virusprogram og scan, eller hvis ikke noe funker, prøv systemgjenoppretting til den dagen det ikke var installert. Da vil det ikke være der lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå