Joachim_F Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg tar mine første forsiktige skritt utenfor bymuren. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Tenkte unngå å lese artikkelen siden QfG er på lista mi og jeg ville unngå spoilere, men klarte ikke holde meg unna! Ser ut som godsaker da, ikke overraskende! Lenke til kommentar
Scyter Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Fortsett med dette, artig lesing Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Fantastisk spill. Spilte dette ikke lenge etter det kom ut, rundt 1990 tipper jeg, på Atari ST tilkoblet en Roland MT-32 synth. Helt vanvittig rå lyd! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Det fine med å være tyv er at man kan få alle ferdigheter i spillet - bortsett fra skjold og besvergelsen "zap" - men den siste kan man kjøpe hvis man runder spillet og eksporterer figuren videre med i toeren. Husk å generelt snike når du går rundt omkring, og prøv å klatre på alt du kan klatre på. Døra til Amelia er forøvrig glimrende å trene låsdirking på. Lenke til kommentar
StigOyvind Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Gief moar pl0ix Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Good times. Har heldigvis Amiga'en stående koblet opp til en gigantisk 14" TV, så er fare for at det kan bli litt QfG i nærmeste framtid Hadde det vært mulig å ønske seg en reminder om Kickstarter-kampanjen til Hero-U på forsiden av gamer.no? I skrivende stund mangler de vel ca. $128.000 på å nå målet sitt om $400.000 innen 5 dager. Måtte være fint for oss gamle Adventure-fans å se det prosjektet realisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå