brede_ Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jeg har problemer med at jeg ikke får winmodemet til å fungere i mandrake 9.1 får beskjed om at kortet ikke støttes. ER det noe jeg kan gjøre med dette eller må jeg kjøpe nytt modem for å bruke i mandrake?? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Se produsentens sider. Finner du ikke drivere til Linux er det bare produsentens feil. Winmodems er sleipe saker. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jeg har problemer med at jeg ikke får winmodemet til å fungere i mandrake 9.1 får beskjed om at kortet ikke støttes. ER det noe jeg kan gjøre med dette eller må jeg kjøpe nytt modem for å bruke i mandrake?? Hvilket modem er det snakk om? Er kommet ut en del Linux-drivere for winmodems de siste par årene... Lenke til kommentar
brede_ Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Det er et aztech MSP3880SP-W modem. Har leitet på aztech sine sider men bare drivere til windows Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det er et aztech MSP3880SP-W modem. Har leitet på aztech sine sider men bare drivere til windows Vet du hvilken chip som driver modemet? Det finnes flust med windmodems, men svært mange drives av samme chippen, og har samme linuxdrivere. Lenke til kommentar
brede_ Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Dette sto på chippen: Conexant RS56/PS-PCI R6793-11 E31284-1 0021 ! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Dette sto på chippen: Conexant RS56/PS-PCI R6793-11 E31284-1 0021 ! Hmm. Sjekk ut http://www.linuxant.com/drivers/. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå