Datalars Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hei, jeg ønsker å jobbe som frivillig for å hjelpe de som ikke er like heldige på julaften. Har noen tips om hva slags jobber jeg kan ta, hvem snakker jeg med for å få dette til? 3 Lenke til kommentar
Datalars Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Verdal og Trondheim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hei, jeg ønsker å jobbe som frivillig for å hjelpe de som ikke er like heldige på julaften. Har noen tips om hva slags jobber jeg kan ta, hvem snakker jeg med for å få dette til? Fantastisk engasjement! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Da kan ikke jeg hjelpe deg. Var med på noe i fjord som min mor og min stefar arrangerte. Skal ha det i år også, men dette er på Vestlandet. Lenke til kommentar
Datalars Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Takk Fantastisk engasjement! Den er grei. Har sendt e-post til Frelsesarmen, ser for meg at det er den rette veien å gå. Da kan ikke jeg hjelpe deg. Var med på noe i fjord som min mor og min stefar arrangerte. Skal ha det i år også, men dette er på Vestlandet. Lenke til kommentar
elisabethjoy Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 noen som vet om det er noe liknende i Kristiansand? men som ikke er knyttet til en kristen organisasjon? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Spiller det så stor rolle hvordan det er organisert så lenge man hjelper andre? 1 Lenke til kommentar
elisabethjoy Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 jada, for meg spiller det en rolle at jeg ikke tar del i en type feiring jeg ikke trives i selv. dessuten synes jeg det er fint om det finnes et tilbud for mennesker som har tatt et ikke-kristent standpunkt, og ønsker å støtte det =) 4 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 jada, for meg spiller det en rolle at jeg ikke tar del i en type feiring jeg ikke trives i selv. dessuten synes jeg det er fint om det finnes et tilbud for mennesker som har tatt et ikke-kristent standpunkt, og ønsker å støtte det =) Frelsesarmenn er jo kristent men jeg har aldri følt de pakke det kristne budskapet på folk. Er selv ateist. Lenke til kommentar
elisabethjoy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Frelsesarmenn er jo kristent men jeg har aldri følt de pakke det kristne budskapet på folk. Er selv ateist. så fint! da skal jeg sjekke med de =) tusen takk. 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 så fint! da skal jeg sjekke med de =) tusen takk. Røde Kors har kanskje noe for deg. Ta kontakt med Kristiansand Røde Kors, og skulle du ikke finne noen der kan du sende meg en PM, så kan jeg finne noen kontaktpersoner til deg. 1 Lenke til kommentar
elisabethjoy Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Røde Kors har kanskje noe for deg. Ta kontakt med Kristiansand Røde Kors, og skulle du ikke finne noen der kan du sende meg en PM, så kan jeg finne noen kontaktpersoner til deg. de hadde jeg ikke tenkt på! de skal jeg absolutt sjekke med! Lenke til kommentar
Våt Lakrisbåt Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Du kan ta julaften-vakta mi på sjukehuset jeg jobber. Er ikke så langt unna deg. Så kan jeg drikke meg dritings i stedet. Lenke til kommentar
elisabethjoy Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 ja =) hadde jeg bare hatt lege/pleier-utdanning så =) Lenke til kommentar
Våt Lakrisbåt Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 ja =) hadde jeg bare hatt lege/pleier-utdanning så =) Jeg svarte TS, jobber ikke lenger på SSK. Still deg opp i markens med gratis suppe, det er nok av narkisser å fore. Om du gjør samfunnet en tjeneste, kan diskuteres. Enda kulere; still deg opp med en plakat hvor det står "betania" og "gratis suppe til alle narkisser og ekle homofile syndere." Fy faen, det hadde vært så kult å se hva fevennen skreiv om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå