barentshavet Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hei Når jeg kobler til iPhonen min med en USB-kabel kræsjer så og si alle programmene som Chrome, Safari, Spotify, ITunes, Mozilla osv. Har prøvd å finne en løsning, og Chrome anbefalte meg å opprette en ny brukerprofil men dette fungerte ikke. Noen som vet hva som kan være feilen? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Snodig! Prøv først å slette temp-filer o.l. CCleaner er god til dette. Prøv så å installere iTunes på nytt, evt. fjern det først. Hvis dette ikke gjør susen, kan du prøve å lage en ny bruker/profil (i Windows). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå