Smokeeye Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 kan man ta dødelig overdose av kokain Ja. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hasj: Nei Kokain: Ja 2 Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det å brygge sin egen sprit kan jo være dødelig, så det er jo forståelig at det er ulovlig. Men en plante.. hvor vanskelig kan det være å gi den vann i ny og ne liksom? Skal mye til å dø fra egen sprit om man ikke drikker for mye av det som er for sterkt og kommer for sent til pumping. Er vel få som blander i etanol o.l i sprit til egen bruk, og så vidt jeg vet er det bare vann, gjær og sukker i satsen som man etterhvert kjører gjennom filter, og så apparatet. Eventuelt Gjærernæringsstoff. Om man brenner godt, så klarer man opp mot 96% sprit, ikke mye som er overlatt til farlige stoffer. Men full blir man Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Prøvde å sette meg inn i det å plante sine egne planter noen uker siden, skal si deg at det er ikke bare å vanne blomstrene i ny å ne,det er utrolig mye arbeid som skal til, jeg ga opp tanken ganske fort når jeg så hvor vanskelig det egentlig er. Mulig du hadde flaks da, plantene skal avgi sterk lukt og det er flere som har blitt tatt pga "duften". Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Mulig du hadde flaks da, plantene skal avgi sterk lukt og det er flere som har blitt tatt pga "duften". Hva snakker du om? Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hva snakker du om? nvm my mistake Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Skal mye til å dø fra egen sprit om man ikke drikker for mye av det som er for sterkt og kommer for sent til pumping. Er vel få som blander i etanol o.l i sprit til egen bruk, og så vidt jeg vet er det bare vann, gjær og sukker i satsen som man etterhvert kjører gjennom filter, og så apparatet. Eventuelt Gjærernæringsstoff. Om man brenner godt, så klarer man opp mot 96% sprit, ikke mye som er overlatt til farlige stoffer. Men full blir man Går fint ann å drikke seg til døde på selv lovlig sprit, så det går fint ann det! Hva galt kan man gjøre med en plante? Det er DER jeg sammenligner Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Går fint ann å drikke seg til døde på selv lovlig sprit, så det går fint ann det! Hva galt kan man gjøre med en plante? Det er DER jeg sammenligner Ja, det er avhengig av graden av forgiftning. For mye alkohol så slutter folk gjerne å puste, og det er jo litt dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå