Stutum93 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Tenkte eg skulle høyre med dei som har peiling på dette. Har hatt eit "problem" med Galaxy SIII'en min i det siste. Før når eg skreiv meldingar og skulle ha smilefjes låg alle på hurtigtasten "123 Sym", men etter ei programvare-oppdattering er smilefjesa vekke, erstatta med nokre pilsymbol osv. Eg kan fortsatt finne smilefjesa, men må då trykke meg inn på meldingsmenyen og "sett inn smiley", men dette er tungvindt. Så kjære eksperter, er det mulig å få smilefjesa tilbake som det var før? Lenke til kommentar
shahwo Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Hei Tenkte eg skulle høyre med dei som har peiling på dette. Har hatt eit "problem" med Galaxy SIII'en min i det siste. Før når eg skreiv meldingar og skulle ha smilefjes låg alle på hurtigtasten "123 Sym", men etter ei programvare-oppdattering er smilefjesa vekke, erstatta med nokre pilsymbol osv. Eg kan fortsatt finne smilefjesa, men må då trykke meg inn på meldingsmenyen og "sett inn smiley", men dette er tungvindt. Så kjære eksperter, er det mulig å få smilefjesa tilbake som det var før? Jeg har selv SGS3 og aldrig bruker standart melding appen. Go sms pro er best vis vennene dine har også appen i deres mobil. https://play.google....S5qYi5nb3NtcyJd Endret 12. november 2012 av shahwo Lenke til kommentar
Stutum93 Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Trur eg skal fortsette med standardprogrammet, då ingen av vennane mine brukar noko anna. Vil helst berre prøve fikse det, utan å bytte program. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Fruen klager over det samme :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå