EinarEriksen Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Android OS 4 er ute på mange mobiltelefoner, og Android-guiden fornyes. Guide: Android-skolen del 1 Lenke til kommentar
Ole-Jørgen Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Er det ikke slik at for.eks GoLauncher bruker masse strøm da den kjører oppå den launcheren som allerede er på telefonen? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Er det ikke slik at for.eks GoLauncher bruker masse strøm da den kjører oppå den launcheren som allerede er på telefonen? Nope.. den disabler den orginale, så du bruker bare en avgangen:) 2 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Byttet over til GOLauncher med ICS theme på min SGS+ STOR forskjell! Ikke bare er RAM-forbruket redusert kraftig, men batteriet holder lenger og jeg har fått flere smarte snarveier jeg har savnet i standard Touch-Wiz 1 Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Er det ikke slik at for.eks GoLauncher bruker masse strøm da den kjører oppå den launcheren som allerede er på telefonen? Jeg har ikke opplevd noe slikt, samme varighet av batteriet. 1 Lenke til kommentar
shahwo Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Er det ikke slik at for.eks GoLauncher bruker masse strøm da den kjører oppå den launcheren som allerede er på telefonen? Det finnes en app som du kan skru av de andre luancherne. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.carp.HomeManager&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5jYXJwLkhvbWVNYW5hZ2VyIl0. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 En guide som burde vært obligatorisk for alle som kjøper Android-telefoner er hvordan du setter opp og bruker hjemskjermene. Jeg gremmes hver gang jeg ser folk som har kjøpt seg ny, flott og dyr Android-telefon og har hjemskjermen full av default-widgets som ikke har blitt satt opp. Det eneste som brukes der er telefon- og SMS-snarveien, samt App Drawer. Det minner meg om folk som har fjorten forskjellige verktøyliner i Internet Explorer. 2 Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Go Launcher bruker mer minne og mer prosessorkraft enn original launcherene til LG og Samsung. Til og med på på så kraftig HW som SGS3 med JB er TouchWiz mye raskere enn Go Launcher. Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Datatrafikk er veldig unøyaktig. Ihvertfall når man sammenligner Datatrafikken på mobilen og Netcom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg