oon Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Heisann. Kjøpte nylig pc deler fra dustinhome, og har nå installert hele pakka men problemet oppsto da jeg skulle koble til PSU kablene. Først prøvde jeg meg på skjermkortet (Gigabyte GTX680), koblet til 2X PCI EXPRESS kabler fra min AX750 PSU til kortet men kablene er så store at de får ikke nok plass mellom portene kablene skal inn i og kjøleribba som er nedenfor. Så kablene glir ut med en gang jeg såvidt er borti dem. Da tenkte jeg jaja får ta det problemet til slutt, så prøvde jeg meg på SATA tilkoblinger (DVD,HDD,SSD) SATA kablene er for tykke og går rett og slett ikke inn, Hva er det egentlig som er galt her, er det noe jeg har misforstått. Hva må jeg gjøre...hjelp? Takk! Endret 12. november 2012 av oon Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Forstod ikke hva problemet var her.. Hva mener du med for tykke? Alle tilkoplinger er jo standardisert, så alt skal passe. Har selv Corsair HX1000 og alt passer her uten problemer. Har bygd mange pc'er med diverse Corsair strømforsyninger og det har alltid gått bra. Lenke til kommentar
oon Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Jeg har fått pcen opp og gå nå, nei sata kablene passet ikke,det var for tykke ja, Gikk på clas olsen å kjøpte 2 stk sata kabler og problemet var løst. Ikke like pene å se på men men.. Btw det var ikke corsair hx miracl. jeg har corsair ax Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Du er helt sikker på at du faktisk gjør det riktig? Har en ax850 selv og der passet alt som hånd i hanske osv, har du bilde av kablene og hvor du prøver å putte de inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå