ines Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) hei, Endret 5. januar 2013 av ines 2 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Altså, du må jo skjønne at du ikke får noe ut av å sende en melding hver bidige morgen og si at du vil ha tilbake pengene dine. Ett ord: Advokat Ellers forstår jeg at det er en kjedelig situasjon du er i. Endret 12. november 2012 av Rotaderp 4 Lenke til kommentar
ines Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Det har jeg tenkt å gjøre... at noen kan være så feig og umeneskelig...kan ikke begripe det! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Bare IKKE gå tilbake til han! Se på deg selv som heldig over at du fant ut av hvor falsk og manipulerende han faktisk er! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Det har jeg tenkt å gjøre... at noen kan være så feig og umeneskelig...kan ikke begripe det! Det finnes mange idioter der ute, og du har møtt på en av flere millioner, lykke til videre med ditt kjærlighetsliv, får håpe du finner den rette neste gang! Lenke til kommentar
ines Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Å gå tlbake der hvor jeg har vært er akkurat som å lese en bok på nytt og vite hvordan den avslutter... Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 NR 1 - Han er nok ingen psykopat. NR 2 - Hvorfor snoket du i hans saker? NR 3 - Advokat - fiks det. Så gir du slipp på han og beveger deg videre. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 "jeg skal annmelde deg til politi til trakasering" litt barnselig kanskje men: for en pikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå