barkindog Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Har nettopp kjøpt meg en Hyundai Q17S, og nå lurer jeg på om skjermen er slik den skal være. Har kjørt MonitorTest på skjermen og når jeg kjører testen Solid Black så er ikke skjermen jevnt over sort. Er en del store områder der skjermen er mye lysere en de andre. Spesiellt i overkant er skjermen veldig lys. Sort blir skjoldete. Har kjørt denne testen på en LCD fra Dell og skjermen var da helt jevnt sort, og da mener jeg ordentlig sort. Ingen områder der skjermen var mer eller mindre sort. Har prøvd å gjøre diverse instillinger på skjermen til ingen nytte. Er det flere som har dette problemet med Q17 ? Vurderer å bruke angreretten og bytte til fordel for LG 1710B. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 adder deg på msn. Vi løser problmet Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Takker ! Tar kontakt med deg så snart jeg er hjemme fra skolen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 ok, kan ikke hjelpe deg mellom 1540 og 2100. Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 OK ! Er på vei hjem nå, så da snakkes vi vel snart. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 OK ! Få høre hvordan det går. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Ja blei d nokke løsning på problemet? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 nei. Han var ikke fornøyd, må ha vært en feil på skjermen. Og vi var mange som prøvde løse problemet. Det endte med at han sendte den tilbake og går for en helt annen skjermprodusent. Så hvis du bonna har problemer så add meg på msn. Det virker som de som har litt problemer sitter med geforce kort og må gjøre noen innstillinger.... Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg har ikke fått skjermen ennå, så ingen problemer foreløpig Har geforce kort men.. Er det flere som har hatt problemer Q17S/geforce? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 noen , men det skyldes innstillingene på skjemkortet. Vi skal hjelpe deg når du får din. mange fine triks der. Add meg på msn Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Perfekt... Har samme problem med ujevn lysfordeling på skjermen... pluss at teksten "flimrer", men har fått beskjed fra Pcbutikken.com at dette skyldes at jeg har vga-tilkobling... Så derfor bestilte jeg meg et Geforce skjermkort med DVI i går.... Flere enn meg som har trøbbel med skeiv skjerm forresten? Kanten på skjermen er ca en halv cm høyere opp fra bordet på venstre side enn på høyre. Skulle gjerne ha fiksa det også... Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 noen , men det skyldes innstillingene på skjemkortet. Vi skal hjelpe deg når du får din. mange fine triks der. Add meg på msn Ja skal gjøre det. Men brukte barkingdog DVI eller analog? Jeg hadde tenkt å kjøre med analog foreløpig.. Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg bruker skjermen med analog... det er grusomt irriterende! Stygge farger, ujevn lysfordeling på skjermen, "hoppende" tekst. Anbefales ikke. Sendte mail til Pcbutikken om det og fikk beskjed om at skjermen _kun_ er beregna på DVI-tilkobling (skjønner ikke vitsen med å ha mulighet til vga-tilkobling da... eller hvorfor de ikke oppgir det på hjemmesida at man ikke kan bør bruke den med vga) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 der tar de nok litt feil. Man av interesse: hvilket nummer står bak på skjermen din ? Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Så du mener skjermen skal fungere med vga? *sukk* Hva slags nummer mener du egentlig? Dette her? Modell: Q17 Type No. L17CODO18 (litt vanskelig å se om det skal være O eller 0 på lappen bak der) Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Håper min skjerm ikke får sånne problemer med mitt radeon9800NP når jeg får den ut av posten! Men du er hvertfall ad'et til min msn i alle tilfeller :-) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 bergtora: addd meg på msn. det gjelder alle som har problemer med q17s vi kan løse problemet i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå