Moerk Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Idyll i nord Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Fantastisk flott speiling her. Et mektig naturfoto der en fornemmer roen fint. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 veldig flott speiling dette! synd himmelen ble så lys... men det er kansje noe man kan fikse i etterbehandling..... Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Takker for responsen på mine 3 bilder. Alle er tatt med kompaktkameraer, noe jeg bevisst har gjort for å vise at selv de billigste kameraene kan lage severdige bilder. Kameraet jeg har brukt her kostet meg kun 700 kr, men gir bra resultat under normalt gode lysforhold. Himmelen var akkurat like lys som på bildet, noe refleksen vel også gjenspeiler, men ser absolutt poenget i litt mer kontrast og farge på denne. Mvh O.Mørk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg