Waaah Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg lurer på om det finnes et bra utested for 18-åringer sentralt i Oslo..? Har tidligere gått på Luux ved Karl Johansgate, men siden det er stengt må jeg finne meg et nytt sted å gå! Gjerne et sted som minner om Luux, med skikkelig partystemning!! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Du trenger vel ikke å lage to emner for akkurat det samme? Fjern det ene emnet før en moderator kommer og jager på deg Bra du fjerna den. Endret 11. november 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Waaah Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Du trenger vel ikke å lage to emner for akkurat det samme? Fjern det ene emnet før en moderator kommer og jager på deg Har allerede fjerna den, men fant ut at den var lagt inn på feil sted... Lenke til kommentar
Halfsack Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Möllers, har hørt det er helt ok der. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Har allerede fjerna den, men fant ut at den var lagt inn på feil sted... Superkidzen maser friskt om "nye luux" aka Karma... Tror det ligger ett eller annet sted i skippergata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå