sevs Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Hei. Sitter på mobilen nå, men skal prøve å forklare. Edit: http://www.majhost.com/gallery/sevs/diskus/11112012098.jpg Tenk deg disse tallene og strekene som ledninger og RCA lydplugger. Firkantene er ingenting, bare en del av bakgrunnen. Hvis jeg har monolyd inn fra 5, og stereolyd inn fra 1 og 3, og utsignal fra 2 og 4, da blir vel ikke lyden fra 1 og 3 separert lengrer? Noen som har en løsning? Endret 12. november 2012 av sevs Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Tror du må forklare litt mer konkret. Den tegningen var umulig å forstå. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Tror du må forklare litt mer konkret. Den tegningen var umulig å forstå. Sorry, har ikke tilgang til dataen, og med en sliten symbian-telefon er det vanskelig å få til noe.. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 http://www.majhost.com/gallery/sevs/diskus/11112012098.jpg Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Kobler du sammen 2 og 4 vil du ha samme signalet på alle. Altså mono uansett. Edit: Det du vil er altså å mikse en mono-kilde med en stereokilde, og fremdeles ha stereosignal? Endret 11. november 2012 av sedsberg Lenke til kommentar
sevs Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Kobler du sammen 2 og 4 vil du ha samme signalet på alle. Altså mono uansett. Edit: Det du vil er altså å mikse en mono-kilde med en stereokilde, og fremdeles ha stereosignal? Jepp! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Da tror jeg nok du må ha en aktiv mixer. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Da tror jeg nok du må ha en aktiv mixer. Kan jeg lage en? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Har du elektronikkunskaper så skal det være mulig. Du må da bruke transistorer, eller muligens det finnes noen ferdige integrerte kretser. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Har du elektronikkunskaper så skal det være mulig. Du må da bruke transistorer, eller muligens det finnes noen ferdige integrerte kretser. Jeg har elektronikkunnskaper, ja. Skal se hva jeg kan klare å bake sammen. Tusen takk! Endret 12. november 2012 av sevs Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Har du elektronikkunskaper så skal det være mulig. Du må da bruke transistorer, eller muligens det finnes noen ferdige integrerte kretser. Jeg har elektronikkunnskaper, ja. Skal se hva jeg kan klare å bake sammen. Tusen takk! Endret 12. november 2012 av sevs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå