TomKorawit Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hei! Jeg sitter nå med en maskin som jeg egentlig angrer på at jeg kjøpte. Komponentene er så: Kjøpte pcen for rundt 8000 kroner da, og har tenkt til å selge den for 6800. Er det lite i forhånd til komponentene? Hva bør jeg egentlig selg den for? Her er komponentene jeg har tenkt til å kjøpe: Hva bør jeg gjøre? Beholde den jeg har nå og oppgradere eller skal jeg selge den jeg har nå og kjøpe en ny en? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Har du nettopp kjøpt den, så har du 14 dagers angrerett.. Lenke til kommentar
TomKorawit Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Har du nettopp kjøpt den, så har du 14 dagers angrerett.. Kjøpte den rett etter sommeren. Lenke til kommentar
EvenAug Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg tror du vil slite med å få 6800 for PCen. Folk velger heller å betale den tusenlappen ekstra det koster å kjøpe delene splitter nye med mulighet for å modifisere specs. Dessuten sier du i en annen tråd at du har ødelagt en av de to SATA 3 tilkoblinger på hovedkortet. Mitt prisforslag er 5.000. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Er noe ødelagt, er du screwed... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå