Jentungen2 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kanon på Fredriksten festning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Klart fint og behageligt bilde,med lijer innover og topper seg med kanon og historie som ligger i en topp komp. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Klart fint og behageligt bilde,med lijer innover og topper seg med kanon og historie som ligger i en topp komp. Takk for det, Tor hyggelig å høre Endret 11. november 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det at gjerdet går fra venstre hjørnet og diagonalt opp i mot hovedmotivet er jo helt enestående, Jentungen2 ! Meget god eksponering av det fine lyset og med gode farger Angående lyset som du lurer på så er det vel slik situasjonen var da du fotograferte, kanskje - men du kan jo eksperimentere med gradiert filter og andre gode verktøy i Lightroom. Om du forstår engelsk så kan jeg anbefale Julieanne Kost sine videoer både for Lightroom og Photoshop. Det er bare å klikke deg inn på denne linken: http://jkost.com Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Ja, lyset var nok slik som det vises her, litt grått og overskyet og dette var starten på skumringen, så det går vel ikke an å trylle heller Men jeg sier mange takk for tilbakemeldingen din, går någenlunde greit med engelsken, så dette vil jeg gjerne inn å se på ja :) Endret 11. november 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Et fint " Kanon " bilde J 2 med hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Et fint " Kanon " bilde J 2 med hilsen Leif ;-) . Takk for det, Leif Ha en `kanon` flott uke ! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Flott komponert og godt innhald i bilde Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Flott komponert og godt innhald i bilde . Takk for det Karost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg