Probeus Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Spørreundersøkelse om LAN-Parties/Data-parties i ditt nærmiljø Jeg holder på å lage et datasystem som kan primært vil bli benyttet av Arrangører av LAN og Dataparties, og utfører da som første ledd i prosjektet en liten undersøkelse om hvorvidt det er ett ønske og behov for et slikt system. Uten å gi for mye informasjon ut om systemet i dette stadiet (Men om du sjekker opp akronymet mot spørsmålene, får du en aning.) så kunne jeg trengt litt hjelp til å først lage en oversikt over divere parties i norge, slik at jeg kan etterhvert kontakte dem en etter en med en mer detaljert spørreundersøkelse. Spørreundersøkelsen er anonym, og om du vet om flere parties i nærområdet enn ett, så hadde jeg blitt glad om du tok undersøkelsen flere ganger Undersøkelsen finner du her: http://medics.no/research/ (Ny url!) Undersøkelsen er tilgjengelig så lenge jeg ser at det kommer ny informasjon, og når undersøkelsen er avsluttet, så vil jeg bidra med informasjonen jeg har motatt i Dataparty-tråden her på forumet Endret 12. november 2012 av Probeus Lenke til kommentar
envibeesj Skrevet 12. november 2012 Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 Får ikke åpnet nettside. Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 12. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 Kan se ut som nettsiden har hatt litt nedetid inatt. Prøv igjen nå Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 12. november 2012 Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 Your response has been recorded. Lykke til med prosjektet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå